САМОСТІЙНІ РОБОТИ ДЛЯ 9 КЛАСУ. БУДОВА ТА ФУНКЦІЇ ОРГАНІВ ТРАВЛЕННЯ


1 рівень
Завдання 1-3 мають по чотири варіанти відповідей, із яких лише ОДНА ПРАВИЛЬНА. Виберіть правильну відповідь.
1. Укажіть орган, що забезпечує
Варіант 1                                        Варіант 2
змочування їжі.                          подрібнення їжі.
А)Слинна залоза       Б) Язик       В) Зуби          Г) Шлунок

2. Укажіть речовину, яку виділяє
Варіант 1                                               Варіант 2
печінка.                                         підшлункова залоза.
А) Шлунковий сік     Б) Жовч        В) Підшлунковий сік        Г) Слина

3. Укажіть речовину, що
Варіант 1                                                                           Варіант 2
не входить до складу шлункового соку.        забезпечує реакцію шлункового соку.
А) Трипсин              Б) Пепсин              В) Хлоридна кислота              Г) Вода

2 рівень
Завдання 4 передбачає вибір КІЛЬКОХ правильних  варіантів відповідей самостійних робіт з біології із запропонованих варіантів .
4. Укажіть речовини, що розщеплюються ферментами
Варіант 1                                          Варіант 2
підшлункової залози.                     кишкового соку.
(З правильні відповіді)              (3 правильні відповіді)
A) Вуглеводи;                                А) Білки;
Б) жири;                                         Б) жири;
B) жовч;                                         В) жовч;
Г) адреналін;                                 Г) адреналін;
Д) білки.                                        Д) вуглеводи.

3 рівень
У завданні 5 необхідно встановити відповідність інформації, утворити логічні пари. До кожного рядка, позначеного ЦИФРОЮ, доберіть відповідник, позначений БУКВОЮ (9 клас підсумкові контрольні роботи).
5. Установіть відповідність між назвами органів травлення та цифрами на малюнку.
тематичне оцінювання 9 класВаріант 1
А) Глотка;
Б) шлунок;
В) печінка;
Г) тонкий кишечник;
Д) пряма кишка;

Варіант 2
А) Ротова порожнина;
Б) стравохід;
В) товстий кишечник;
Г) апендикс;
Д) підшлункова залоза.

 

4 рівень
Варіант 1    
6. Поясніть, чому ферменти шлунка не перетравлюють його стінки.

Варіант 2
6. Поясніть, чому хліб, якщо його довго три мати в роті, стає солодким.

Поделись с друзьями: