1 рівень
Завдання 1-3 мають по чотири варіанти відповідей, із яких лише ОДНА ПРАВИЛЬНА. Виберіть правильну відповідь.
1. Укажіть безумовний рефлекс, який
Варіант 1 Варіант 2
проявляється першим забезпечує відповідну реакцію
при народженні дитини. на нові подразнення.
А) Статевий Б) Орієнтувальний В) Дихальний Г) Захисний
2. Укажіть умовний рефлекс, який пов’язаний
Варіант 1 Варіант 2
із діяльністю скелетних із подразником, який не стосується
м’язів. безумовного (дзвінок, світло лампочки).
А) Штучний Б) Натуральний В) Соматоруховий Г) Вегетативний
3. Визначте явище із тест контролю, при якому людина
Варіант 1 Варіант 2
зловживає продуктами побутової систематично вживає вино,
хімії та лікарськими препаратами. горілку, коньяк.
А) Токсикоманія Б) Клептоманія В) Манія переслідування Г) Алкоголізм
2 рівень
Завдання 4 передбачає вибір КІЛЬКОХ правильних варіантів відповідей із запропонованих варіантів.
4. Укажіть основні ознаки
Варіант 1 Варіант 2
умовних рефлексів. безумовних рефлексів.
(3 правильні відповіді) (3 правильні відповіді)
A) Природжені; A) Індивідуальні;
Б) набуті протягом життя; Б) набуті протягом життя;
B) спадкові; B) спадкові;
Г) неспадкові; Г) неспадкові;
Д) видові; Д) видові;
Е) індивідуальні. Е) природжені.
3 рівень
У завданні 5 необхідно встановити відповідність інформації, утворити логічні пари відповідей тестування 9-й клас. До кожного рядка, позначеного ЦИФРОЮ, доберіть відповідник, позначений БУКВОЮ.
5.Установіть відповідність між
Варіант 1
порушенням вищої нервової діяльності та його симптомами.
1. Неврастенія; A) Сумніви у відносній правильності вчинків, страх темряви, самотності;
2. невроз нав’язливих станів; Б) напад як неадекватна реакція на неприємність;
3. істерія; B)бідність емоцій, невпевненість;
4. психастенія. Г) однотипна відповідь організму на дію подразника;
Д) поведінка дражлива, нетерпимість до заперечень.
Варіант 2
властивостями уваги та їх означеннями.
1. Концентрація; A) Уміння швидко переходити з одного виду діяльності на інший;
2. розподілення; Б) ступінь зосередженості на об’єкті;
3. обсяг уваги; B) кількість об’єктів або їхніх елементів, які людина може сприйняти одночасно;
4. переключення. Г) можливість людини зосередитись водночас на декількох об’єктах;
Д) неспроможність людини тривалий час спрямовувати увагу на певний об’єкт.
4 рівень
Варіант 1
6. Поясніть, хто такі люди-»сови» та люди-»жайворонки»
Варіант 2
6. Поясніть, як можна запобігти безсонню.