1 рівень
Завдання 1-6 мають по чотири варіанти відповідей, із яких лише ОДНА ПРАВИЛЬНА. Виберіть правильну відповідь.
1. Укажіть властивість сприйняття мозку людини, яку характеризує відбиття образів предметів в сукупності багатьох їхніх якостей:
А) активність; В) вибірковість;
Б) цілісність; Г) організованість.
2. Укажіть вид пам’яті, що дозволяє запам’ятовувати та відтворювати рухи:
А) емоційна; В) образна;
Б) моторна; Г) словесно-логічна.
3. Виберіть вид запам’ятовування, пов’язаний з вольовими зусиллями з боку людини:
А) механічне; В) мимовільне;
Б) осмислене; Г) довільне.
4. Укажіть сигнальну систему, притаманну людині й іншим ссавцям:
А) перша; В) третя;
Б) друга; Г) четверта.
5. Визначте порушення сну, при якому в уяві людини виникають неіснуючі об’єкти:
А) мікросон; В) гіпноз;
Б) галюцинації; Г) навіювання.
6. В данному завданні тематичного оцінювання 9-й клас, необхідно визначити негативну звичку:
А) ввічливість; В) ретельність;
Б) любов до чистоти; Г) вживання наркотиків.
2 рівень
Завдання 7 передбачає вибір КІЛЬКОХ правильних відповідей із запропонованих варіантів.
7. Виберіть харчові рефлекси.
(З правильні відповіді)
А) Слиновиділення;
Б)чхання;
В) мигання;
Г) кашель;
Д) соковиділення;
Е) ковтання.
У завданнях 8,9 упишіть пропущені в тексті слова
8. Важливою умовою при утворенні умовних рефлексів є _________________________.
9. Система послідовних умовних рефлексів, що утворилася у відповідь на постійно повторювану систему умовних подразників, називається _________________________.
3 рівень
У завданні 10 необхідно встановити відповідність інформації’, утворити логічні пари. До кожного рядка, позначеного ЦИФРОЮ, доберіть відповідник, позначений БУКВОЮ.
10. Установіть відповідність між якісними характеристиками пам’яті та їх визначеннями.
1. Швидкість; А) Кількість часу на відтворення;
2. точність; Б) кількість запам’ятованого;
3. об’єм; В) якість та продуктивність використання;
4. готовність. Г) активність використання;
Д) збереження інформації на час, потрібний для виконання завдання.
Завдання 11 передбачає встановлення логічної послідовності відповідей тест контролю біології. Цифрі 1 у таблиці має відповідати буква, що позначає першу дію; цифрі 2 – другу дію і т.
11. Установіть правильну послідовність утворення рухової навички.
A) Автоматизація руху;
Б) повторення;
B) іррадіація збудження;
Г) концентрація збудження;
Д) демонстрація руху для навчання.
4 рівень
12. Поясніть, яке значення мають динамічні стереотипи.