1 рівень
У завданнях 1-3 з чотирьох варіантів відповідей виберіть ОДНУ правильну
Варіант 1
1. Визначте розділ зоології, що вивчає комах:
A) ентомологія; Б) теріологія;
B) орнітологія; Г) іхтіологія.
2. Укажіть, у яких комах друга пара крил видозмінена в органи рівноваги:
A) комарів; Б) жуків;
B) бджіл; Г) їздців.
3. Укажіть, які комахи мають водні личинки:
A) хрущі; Б) оси;
B) бабки; Г) таргани.
Варіант 2
1. Укажіть, що покладено в основу поділу комах па ряди:
A) будова кінцівок; Б) тип розвитку;
B) будова крил; Г) будова відділів тіла.
2. Визначте, які комахи мають стри- бальні ніжки:
A) коники; Б) оси;
B) вовчки; Г) метелики
3. Визначте, які комахи належать до суспільних:
A) воші; Б)терміти;
B) метелики; Г) комарі.
2 рівень
У завданні 4 необхідно встановити відповідність між буквами та цифрами (8 клас тест контроль скачать).
4. Укажіть, якими цифрами на рисунку позначені частини тіла коника.
Варіант 1 Варіант 2
A) Груди; A) Голова;
Б) вусики; Б) дихальця;
B) кінцівки; B) крила;
Г) черевце. Г) очі.
3 рівень
У завданні 5 необхідно встановити відповідність між рядками. До кожного рядка, позначеного БУКВОЮ, доберіть відповідник, позначений ЦИФРОЮ
5. Установіть відповідність між назвою комахи та типом її ротового апарату.
Варіант 1 Варіант 2
A) Клоп ліжковий; A) Воша платяна;
Б) Сарана перелітна; Б) Муха-дзизчалка;
B) Муха м’ясна; B) Комар-пискун;
Г) Метелик поліксена. Г) Мураха руда.
1. Колючо-сисний;
2. гризучий;
3. лижучий;
4. сисний;
5. гризучо-лижучий.
4 рівень тематичне оцінювання з біології
Варіант 1
6. Опишіть різноманітність ротових апаратів комах. Поясність, як пов’язана будова ротового апарату з характером живлення комахи.
Варіант 2
6. Укажіть, чим відрізняється будова та спосіб життя дорослих метеликів від інших стадій розвитку цих комах.