1 рівень
У завданнях 1-3 з чотирьох варіантів відповідей виберіть ОДНУ правильну
Варіант 1
1. Укажіть, які молюски мають радулу:
А) дрейсена; Б) живородка;
В) устриця; Г) беззубка.
2. Кровоносна система у молюсків:
А) замкнена, серця немає; Б) незамкнена, є серце;
В) відсутня; Г) замкнена, є серце.
3. Визначте, з якої речовини переважно складається черепашка:
А) із целюлози;
Б) з вапняку й рогоподібної речовини;
В) із кремнезему;
Г) з хітину.
Варіант 2
1. Речовини для побудови черепашки виділяє:
A) мантія; Б) нога;
B) тулуб; Г) голова.
2. Укажіть, які молюски мають чорнильну залозу:
A) мідії; Б) восьминоги;
B) наутілуси; Г) устриці.
3. Центральна нервова система у молюсків:
A) представлена нервовими стовбурами;
Б) відсутня;
B) трубчаста;
Г) розкидано-вузлового типу
2 рівень самостійні роботи з біології
У завданні 4 необхідно встановити відповідність між буквами та цифрами.
4. Укажіть, якими цифрами на рисунку позначені частини тіла зовнішньої будови ставковика великого.
Варіант 1 Варіант 2
A) Черепашка; A) Дихальний отвір;
Б) нога; Б) тулуб;
B) щупальце; B) мантія;
Г) очі. Г) голова.
3 рівень
У завданні 5 необхідно встановити відповідність між рядками. До кожного рядка, позначеного БУКВОЮ, доберіть відповідник, позначений ЦИФРОЮ (підсумкова робота скачать)
5. Установіть відповідність між назвою молюска та класом, до якого він належить.
Варіант 1 Варіант 2
A) Живородка річкова; A) Мідія;
Б) каракатиця; Б) наутілус;
B) тридакна велетенська; B) дрейсена річкова;
Г) жабурниця. Г) котушка рогова.
1. Двостулкові;
2. Черевоногі;
3. Головоногі.
4 рівень
6. Назвіть усі відмінності
Варіант 1 Варіант 2
між головоногими та між головоногими та
черевоногими молюсками. двостулковими молюсками.