САМОСТІЙНА РОБОТА
Початковий і середній рівні
Завдання 1-2 містять по чотири варіанти відповідей, серед яких лише один правильний. Оберіть, на вашу думку, правильний варіант
1. Укажіть період
Варіант І
епохи Відродження в Італії,
А) Кінець XIII — XIV ст.; В) кінець XV — XVI ст.;
Б) кінець XIV — XV ст.; Г) кінець XVI — XVII ст.
Варіант II
              епохи Високого Відродження.
              А) Кінець XIV — перша третина XV ст.; В) кінець XVI — друга половина XVII ст,;
              Б) кінець XV — перша третина XVI ст.; Г) XVII — початок XVIII ст.
              
              2. Укажіть, хто був автором
              Варіант І
              скульптури Давіда.
              А) Леонардо да Вінчі; В) Альбрехт Дюрер;
              Б) Рафаель Санті; Г) Мікеланджело Буонароті.
Варіант II
              картини «Джоконда».
              А) Леонардо да Вінчі; В) Альбрехт Дюрер;
              Б) Рафаель Санті; Г) Мікеланджело Буонароті.
              
              Завдання 3 має сім варіантів відповідей, серед яких лише чотири є правильними. Оберіть правильні варіанти
              3. Укажіть
              Варіант І
              причини виникнення епохи Відродження саме в Італії.
              1) Демократичний устрій міст-держав;
              2) католицька церква прагнула появи нової культури;
              3) збільшення міст у Європі;
              4) суспільна потреба нової енергійної людини;
              5) розповсюдження ідей гуманізму;
              6) на зміну аскетизму Середньовіччя приходили нові ідеали — багатство радощі життя;
              7) затвердження капіталістичних відносин у Європі.
Варіант II
              характерні ознаки епохи Відродження.
              1) Людина — вища цінність;
              2) людина зобов’язана цілком підкорюватися католицькій церкві;
              3) відмова від цінностей античної культури;
              4) розвиток меценатства;
              5) розвиток нових жанрів: пейзажу і порсунного живопису;
              6) інтерес до законів розвитку держави;
              7) розповсюдження аскетизму та презирство до земного існування.
Достатній рівень самостійні роботи тест контроль
              У завданні 4 установіть правильну відповідність. До кожного з завдань, позначених літерами, доберіть один правильний, на вашу думку варіант відповіді, позначений цифрою.
              4. Установіть відповідність між прізвищем культурного діяча та його твором.
              Варіант І
              Культурні діячі
              A) Леонардо да Вінчі;
              Б) Рафаель Санті;
              B) Ієронім Босх;
              Г) Вечелліо Тиціан.
              Твори
              1. «Ассунта»;
              2. «Візсіна»;
              3. «МонаЛіза»;
              4. «СікстинськаМадонна»;
              5. «Юдіфь».
Варіант II
              Культурні діячі
              A) Томас Мор;
              Б) Еразм Роттердамський;
              B) Франсуа Рабле;
              Г) Нікколо Макіавеллі.
              Твори
              1. «Гаргантюа та Пантагрюель»;
              2. «Утопія»;
              3. «Государ»;
              4. «Похвала Дурості»;
              5. «Життя Вітторіо де Фельтре».
Високий рівень
              5. Ви — екскурсовод. Проведіть екскурсію музеєм і розкажіть про художників та їх картини епохи Відродження за поданим планом (вчитель може роздати учням ілюстрації картин):
              1) хто є автором картини;
              2) стисла біографія художника;
              3) стисле оповідання про картину.
              Варіант І
              A) «Дама з горностаєм»;
              Б) «Афінськашкола»;
              B) «Нідерландські прислів’я».
Варіант II
              А) «Джоконда»;
              Б) «СікстинськаМадонна»;
              В) «Віз сіна».